wtorek, 18 grudnia 2012

No i jest choina... eczka

Dziś wyciągnęłam ją z pawlacza i hehe, ubierałam cały dzień, zajmując się w międzyczasie Mają i robiąc milion innych rzeczy. Dlatego tyle zeszło:)


 Mała choineczka ze względu na brak miejsca. No i sztuczna, bo i tak zaraz wyjeżdżamy. W zeszłym roku mieliśmy prawdziwą,  jak wróciliśmy, to, mówiąc eufemistycznie, już nie była taka piękna...
Ale ta ubrana w moje mini dziełka:)

Wczoraj zostałam zaproszona przez Agę do zabawy:


Co zrobię, aby święta były jeszcze bardziej magiczne?
Ano, zrobiłam już co nieco: wystrój wnętrza, ręcznie robione ozdoby, chińszczyzna ograniczona do niezbędnego minimum, własne kulinarne rękodzieła, jak np. już zrobione pierniczki. świąteczna muzyczka w tle, dużo uśmiechów, dużo prezentów (też ręcznie robionych):) Pozostałe rzeczy będę wymyślać na bieżąco...:) Aha, postaram się być miła dla otoczenia:)

Do dalszej zabawy zapraszam:
Eulalię - http://werandaeulalii.blogspot.com/
Bidibi - http://pomidorkikoktajlowe.blogspot.com/
A zasady są takie:
trzeba umieścić powyższy obrazek w swoim poście, odpowiedzieć na pytanie i wytypować kolejne osoby.

Miłej zabawy, miłego wieczoru.
P.s. Wciąż liczę na śnieg w moim Pyrkowie:) Choć właściwie zaraz jedziemy na drugi koniec Polski, a tam napadało:)

8 komentarzy:

  1. Cześć Ewo , dzięki za odwiedziny i komentarz na moim blogu. Zapraszam Cię do moich obserwatorów w google...ja sie dopisuję do Twoich. Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  2. No z takim małym dzieckiem to nie lada wyczyn. Ja i tak się zastanawiam kiedy Ty na to wszystko masz czas, bo wg moich dzieciatych koleżanek to nie ma czasu na nic nawet na ugotowanie obiadu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku tak faktycznie było, ale teraz Majuś chodzi grzecznie spać o 20 i mam kilka godzinek dla siebie:)

      Usuń
  3. dzieki za wpis o karuzeli, musze to przekazac dalej moze jakas ciocia kupi małemu;P

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, bardzo mi się podoba Twój wianek z poprzedniego postu!
    Zdrowych i pogodnych Świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń